Oikeiden ohjelmistojen avulla saadaan laitteet tehokkaaseen käyttöön. Tarratulostukseen löytyy ohjelmistoja joilla tieto saadaan kerättyä automaattisesti eri lähteistä, jo olemassa olevista tietokannoista tai vaikka Excel-tiedostoista. Näin tulostus tehostuu ja virheiden mahdollisuus pienenee.
Varastonhallintaan löytyy oma valmisohjelma, Atlas, jonka avulla päästään helposti alkuun varaston ja tuotteiden osalta, sekä saadaan myös lähetteet sekä liittyvät laskut tehtyä.
Toteutamme myös tarpeiden mukaan asiakaskohtaisia ratkaisuja eri ohjelmistoilla (Windows, Android, iOS) sekä selainpohjaisina toteutuksina. Tarvittaessa kokonaisuus on käytössä kaikkialla ja koska vain, mikäli käytämme pilvitietokantaa. Asiakaskohtaisien ohjelmistoratkaisujen kohdalta pyydämme olemaan suoraan yhteydessä meihin, jotta voimme kartoittaa teidän tarpeenne sekä luomaan ratkaisun, joka sopii juuri teille.
Tuotetiedot
Ihanteellinen pienyrityksille ja osastoille, joiden on luotava tarroja nopeasti ja helposti, mukaan lukien tuki dynaamisille muuttujatiedoille tietokannoista, kuten Excel- tai CSV -tiedostoista.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä (englanniksi) tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.
Tuotetiedot
Ihanteellinen osastoille ja pienyrityksille, BarTender Professional Edition sisältää RFID-koodauksen, ja sen avulla voit linkittää tietokantojen, laskentataulukoiden ja muiden tiedostojen sisältöä alan johtavan suunnittelijan kanssa kehittyneiden tarra- ja korttisuunnitelmien luomiseksi.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä (englanniksi) tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.
Tuotetiedot
BarTender Automation Edition on ihanteellinen yrityksille, jotka haluavat automatisoida tarroja, nopeuden ja tarkkuuden lisäämiseksi.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä (englanniksi) tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.
Tuotetiedot
Ihanteellinen yrityksille, jotka toimivat säännellyillä aloilla tai kattavat useita toimipaikkoja ja joiden on hallittava suunnittelua ja tulostusta koko organisaatiossa.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä (englanniksi) tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.
Tuotetiedot
Kotimainen Atlas-varastonhallintaohjelma (VSTO) auttaa, kun ajankohtaista on varastotuotteiden hallinta ja varastosaldojen hallinta. VSTO-ohjelma on väline, jolla hoidetaan mm. varastonimikkeiden tuotetietojen hallinta (tuoterekisteri), tuotehintojen hallinta ja varastosaldojen hallinta. Ohjelmalla hoidetaan lähetteiden tulostus asiakastoimituksiin, tuotteiden tuloutus varastoon, inventointi, sekä tarvittaessa myös toimitettujen tuotteiden sarjanumeroiden kirjaaminen ja niihin liittyvät toimitusten selailut. Kun Atlas-varastonhallintaohjelmalla tuotetaan varastolähete (asiakaslähete), varastosaldot päivittyvät samalla automaattisesti ajan tasalle.
VSTO-ohjelma on yhteensopiva Atlas asiakasrekisteri- sekä laskutusohjelmien kanssa. VSTO-ohjelma toimii itsenäisenäkin: jos ei ole tarvetta asiakashallinta- tai laskutusohjelman käyttöön, VSTO-ohjelmaa voi käyttää pelkkään varastotuotteiden ja -saldojen hallintaan ja lähetteiden tuottamiseen.
Ominaisuuksia:
Erikseen tilattavia lisäominaisuuksia ovat mm:
Tarvittaessa tarjoamme erikseen ohjelmiston asennus-, käyttöönotto- ja koulutuspalveluja tehtäväksi asiakkaan luona.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.
Tuotetiedot
Kotimainen Atlas-laskutusohjelma sopii pienemmille yrityksille laskutuksen hallintaan.
Ominaisuuksia:
Erikseen tilattavia lisäominaisuuksia:
HUOM! Ei sisällä sähköisen laskun tuottamismahdollisuutta suoraan ohjelmasta vaan lasku on tässä tapauksessa lähetettävä vaikka oman pankin kautta
Tarvittaessa tarjoamme erikseen ohjelmiston asennus-, käyttöönotto- ja koulutuspalveluja tehtäväksi asiakkaan luona.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.
Tuotetiedot
Kotimainen Atlas-asiakasrekisteriohjelma (ASR) on myynnin ja markkinoinnin apuväline. ASR-ohjelma on tarkoitettu myynnin ja markkinoinnin apuvälineeksi ja muihin sellaisiin tarkoituksiin, joissa asiakkaiden yhteystietoja sekä asiakastapahtumia on tarpeen säännöllisesti kirjata ja käsitellä. ASR-ohjelman avulla asiakastietojen kirjaaminen ja asiakaskontaktien hallinta voidaan hoitaa järjestelmällisesti. ASR-ohjelmalla onnistuvat kätevästi mm. asiakkaiden perustietojen ylläpito, joustavat luokitukset ja poiminnat kampanjoita tai muita ryhmittelyjä varten, postitustarrojen tulostus, tapahtumien kirjaaminen ja selailut, ulkoisten dokumenttien linkitys, asiakastietojen tuonti ja vienti ym.
Asiakasrekisteri-ohjelma toimii myös yhdessä Atlas varastonhallinta ja Atlas laskutusohjelman kanssa, jolloin ohjelmaa käytetään asiakasrekisterin hallintaan.
Ominaisuuksia:
Tarvittaessa tarjoamme erikseen ohjelmiston asennus-, käyttöönotto- ja koulutuspalveluja tehtäväksi asiakkaan luona.
Tarkemmat tiedot löytyvät tuotteen tietolehdestä tai kysymällä suoraan meiltä Evifin Oy.